Bemutatkozás

Termék ismertetése

Kapcsolat

Rendelés

Boltlista

Orvosi oldal

Kérdezzen a gyártótól

Fontos információ

Gyerekeknek

Oéti engedély

Fontos információ

A telített zsírsavakban, a koleszterinben gazdag, és élelmi rostban szegény táplálkozás hatására növekszik a vérben a koleszterin szint, ez pedig az üőerek falán zsírszerű anyagok lerakódásához, az érelmeszesedés első fázisához vezet. A túlzott konyhasó (nátrium) bevitel hatására magas vérnyomás betegség alakul ki, ami fokozza az érelmeszesedés bekövetkeztének és következményeinek – szívinfarktus, agyvérzés – veszélyét.

A többszörösen telítetlen zsírsavakat esszenciális, létfontosságú zsírsavaknak is nevezzük, mert ezeket a szervezet nem tudja előállítani, csak a táplálékunkból származhatnak.

A tengeri halakban lévő un. omega-3 zsírsavak gátolják az érelmeszesedés kialakulását és erősítik a szervezet immunrendszerének működését
Mi lehet az oka annak, hogy az eszkimók japánok, norvégok, illetve azon populációk, akik sok halat esznek sokkal kevesebb egészségügyi problémával küzdenek? A válasz az omega-3 típusú zsírsavakban is keresendő, azokban a "jótékony zsírsavakban" melyek a halakban találhatók meg, mint pl. a lazac, és elősegítik a szervek és a szövetek optimális működését. A tudósok éppen ezért azt javasolják, hogy hetente kétszer-háromszor fogyasszunk többszörösen telítetlen zsírsavakban gazdag halat, de az emberek nagy része jó ha hetente egyszer fogyaszt ilyet.

A szív- és érrendszeri betegségek kíméletlenek. E szempontból veszélyeztetett korosztály a 40 felettiek, elsősorban a férfiak, de a nőknek is tudniuk kell, hogy a klimax közeledtével amikor csökken az ösztrogén szint, elveszítik viszonylagos védettségüket és támad a szívinfarktus. Az 50-es éveikben járó nők körében ez a veszély megsokszorozódik!

Rizikótényezők

A legfontosabb a szív- és érrendszeri rizikófaktorok kiküszöbölése, illetve csökkentésére. Ezek közül mindenképpen figyeljünk oda az alábbiakra:
• Dohányzás
• Emelkedett vérzsír szintek
• Táplálkozás
• Elhízás
• Magas vérnyomás
• Mozgásszegény életmód

Mikor ajánlott tehát az omega3

A” Dr.Norvegia” halolaj elsősorban azoknak hasznos, akik a fenti rizikótényezőket figyelembe véve veszélyeztetettek, de számos egyéb jótékony hatása miatt mindenkinek ajánljuk megelőzésre, akik törődnek egészségükkel és szeretnék megőrizni azt, illetve az alábbi, már kialakult betegségek kezelésére:

1. Szív-és érrendszeri megbetegedések:
Az újbóli szívinfarktus rizikójának csökkentésére, vérrögképződés, érelmeszesedés, szívritmuszavar, magas koleszterinszint csökkentésére, magas vérnyomás kiegészítő kezelésére

2. Izületi problémák
Bizonyos ízületi gyulladásoknál jótékony hatású

3. Bőrbetegségek
Gyulladásos bőrbetegségek megelőzésére és kezelésére (ekcéma, psoriasis)

4. Egyéb jótékony hatások
A szellemi teljesítőképesség fokozása
Emésztőrendszeri gyulladások csökkentése
Dohányosok légzőszervi panaszainak csökkentése
Segíti a bőr rugalmasságának, fiatalságának megőrzését

5. Legújabb kutatási eredmények
Jótékonyan hat a látásra
Csökkenti a hajhullást


2. A termék elõnyei
Teljesen természetes, EU-s szabványoknak (GMP, EP) megfelelően előállított.


A termék Magyarországon étrend kiegészítőként van notifikálva az OÉTI-nél.
A már kialakult betegségeknél a gyógyszer szedését nem helyettesíti, de annak mennyiségét befolyásolhatja, csökkentheti.
Vérrögképződés csökkentő/gátló hatása miatt vérzékenységben szenvedőknek nem ajánlott !